Zvyklosti nejsou hlouposti...

30.07.2013 19:26

https://www.zvyklostinejsouhlouposti.cz/

 

A tak se ke mně dostala uvedená petice, kterou mám podpořit. Hádejte, kdo mi ji poslal... místní farář... Ten, kdo má vysokoškolský titul a měl by mít praxi ve svěstování pravdy a Písma Svatého.

 

Ptám se... kde byli autoři petice, když Václav Klaus pověřil v roce 2006 sestavením vlády Mirka Topolánka místo Jiřího Paroubka? ČSSD vyhrála volby, ne ODS. Tenkrát nevadilo ohýbat ústavní zvysklosti?

Nebo v roce 2010 totéž... místo ústavní zvyklosti pověřit sestavením vlády předsedu vítězné strany - v tomto případě Bohuslava Sobotku, byl pověřen Petr Nečas. Také nevadilo, že se ústavní zvyklosti, které nejsou hlouposti, obešly? Když Mirek Topolánek nedostal důvěru, vládnul čtyři měsíce v demisi... to taky nevadilo? Další porušená zvyklost....

 

Tak jak to sakra je? Jedni porušovat můžou, protože kopou za ten správný tým a druzí nemohou? Jediný rozdíl mezi rokem 2006, 2010 a dneškem je v osobě prezidenta... Předtím se to smělo, dneska se to nesmí? 

Takže ono to bude tím, že dneska vládne Zeman... ten nějak z podstaty nesmí... Klaus směl. Rusnok nesmí, Topolánek směl. Rusnok nesmí, Nečas směl... Takhle vypadá právo? 

Rozumějte, mě se taky nelíbí ohýbání ústavy, ale nelíbilo se mi vždycky a dnešní stav nezačal Zeman. Ten jen pokračuje v tom, co jeho předchůdce zahájil a všichni mlčeli... Tak se teď nedivte. Tahle petice měla smysl v roce 2006, když se to stalo poprvé... dneska je to už mnohokrát vyzkoušené...