Mňo, volby...

26.10.2013 18:12

Já mám z voleb radost... Jako levičáka mě sice mrzí, že ČSSD neuspěla lépe, ale na druhou stranu se teď začne ukazovat, že nejhorším nepřítelem pravice není ČSSD, ale Babiš. Vzhledem k tomu, že žiju obklopen spíše pravicovým okolím, už delší dobu sleduju, jak se pravice nejprve začala bát Zemana a teď pozici padoucha number one přebere ANO. 

Možná si teď spousta pravičáků uvědomí, že ČSSD byla vlastně dobrá strana. Že možná, kdyby jim v uplynulém období popřáli íce sluchu, možná by dneska nebyli marginální silou. Možná, kdyby vyslyšeli ČSSD a pochopili, jak je lidem v téhle zemi, tak dneska nemuseli čelit něčemu, proti čemu je Bohuslav Sobotka a mladý Dienstbier přijemná sousedská parta. 

Už se nemohu dočkat, až mi bodří sousedé, pod vlivem nových zpráv od svých velkých koordinátorů na pravici, začnou sdělovat své obavy, jak je chudák ČSSD v rozkladu. Stejně jako se teď obávali, že ČSSD rozkládá Zeman. 

Možná za pár let zjistí, že v civilizovaných zemích umí levice i pravice spolupracovat, ale je smutné, že to zjišťují až teď, kdy by se podpora ČSSD sakra hodila... 

Vůbec mi pravice není líto... poslední tři roky nedělali nic jiného, než z vysoka kašlali na lidi, osekávali, ničili a bořili ve jménu ratingových agentur a kmotrů. Využívali statutu legislativní nouze, prosazovali navzdory všem a navzdory všemu co chtěli, neohlíželi se napravo ani nalevo. Rozhádali se se všemi a všude. Teď jim sebral voliče někdo, kdo je převyšuje po všech stránkách a nikdo ze staré party je nemá rád.